Yaz Stajı Sırasında Gerçekleşebilecek İş Kazası Durumunda Yapılması Gerekenler hk.

Fakültemiz 5510 sayılı kanun gereği öğrencilerimizin iş kazası ve meslek hastalığı sigorta primlerini yatırmaktadır. Bu durum öğrencinin stajını yaptığı işyerinde yaşayabileceği bir iş kazası durumunda iş kazası bildirim zorunluluğunu staj yaptığı işyerine değil, öğrencinin eğitim gördüğü yere yüklemektedir. Öğrencinin kaza geçirdiği yada hastalanıp hastaneye başvurması durumunda almış olduğu raporda iş kazası ibaresi işaretlenmiş ise raporun düzenlendiği tarihten itibaren 3 iş günü içinde SGK'ya iş kazası bildiriminin yapılması gerekmektedir. Öğrencilerimizin böyle bir durumda fakültelerini bilgilendirerek yasal süre içinde bildirim işleminin yapılması gerekmektedir.

HIZLI ERİŞİM